Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Adăugare factură storno


Adăugare factură storno

 

Adăugarea unei facturi storno se poate efectua în două moduri, fie din factura inițială, prin care s-a efectuat achiziția, fie ca o factură obișnuită, articol cu articol, doar că în câmpul cantitate vom trece valoare cu semnul minus.

Prin urmare, dacă dorim să stornăm o achiziție operată într-o perioadă anterioară atunci pentru a insera cu ușurință linia în factură vom apela Adaug din bara de antet și vom alege Storno factură.

În fereastra deschisă stabilim perioada în care se va efectua căutarea facturilor, intervalul cu numere, furnizorul și gestiunea. Din lista de facturi rezultată o vom selecta pe cea a cărei repere dorim să le stornăm. De exemplu, în cazul în care dorim să stornăm mai multe facturi de avans care au fost emise anterior, atunci din fereastra deschisă vom putea selecta mai multe documente.

 

Adăugare factură storno

 

Ulterior, în fereastra deschisă, în câmpul Facturat vom specifica cantitatea stornată, în cazul în care nu dorim să returnăm întreaga cantitate.

 

Adăugare factură storno

 

În factura curentă liniile se vor completa automat cu semnul minus(-).

 

Adăugare factură storno


  •     Repartizarea cheltuielilor de transport și manipulare
  • Operarea intrărilor provenite de la persoanele care aplică regimul special pentru agricultori