Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Înregistrare încasare prin bancă


Operarea documentelor de încasare în bancă se realizează prin apelarea butonului de Adăugare - Încasare, sau prin combinația de taste Ctrl & +

 

Inregistrare incasare prin banca

 

În fereastra care apare vom completa partea de antet, respectiv:

  • tipul de document: Ordin de plată / Card bancar / Extras de cont / Foaie de vărsământ / Bilet la ordin / C.E.C / Notă contabila
  • Seria și numărul documentului
  • Suma totală
  • Contul creditor
  • Tipul plătitorului: Partener (P)/ Personal (S) / Centru de profit (O) / Gestiunea (G)/ Nespecificat (X)
  • Partenerul (corespondentul): Se va completa după caz în funcție de tipul plătitorului
  • Explicație: se va completa automat în funcție de conturile din antet sau se poate completa manual dacă se dorește
  • Centru de profit - ce va fi ales din tabela aferentă

 

În cazul în care operațiunea se referă la o încasare de la un client, este necesară repartizarea de facturi în valoarea completată în antet. Acest lucru se realizeaza prin asistentul de repartizare din antet, care va afișa toate posibilele facturi ce au sold și care ar putea fi imperecheate pe încasare. Selecția se poate face automat - de la cea mai veche la cea mai nouă factură, sau se poate opta pentru bifarea manuală a facturilor.

 

Inregistrare incasare prin banca

 

Înregistrare încasare prin bancă

 

 

Încasarea efectelor comerciale aferente unui partener

 

În situația în care se lucrează cu efecte comerciale (Bilete la ordin, C.E.C uri etc), iar acestea sunt introduse în modulul de efecte comerciale din Nexus, modul de lucru presupune ca factura să fie considerată încasată o dată cu repartizarea acesteia pe efect. Iar în bancă se va înregistra efectiv decontarea la data stabilită.

 

Pentru aceasta, în antetul încasării se va completa contul de pe efectul comercial, iar procedura nu va mai viza repartizarea de facturi, ci stingerea de efecte comerciale care acum se decontează.

 

Înregistrare încasare prin bancă


  •     Câmpuri disponibile
  • Retragere bani din bancă