Flux de lucru ofertare - Comandă client - Comandă furnizor
Pentru a înregistra un flux complet de lucru ofertare – comandă client – comandă furnizor vom parcurge următorii pași:
1. Înregistrarea ofertei pentru client
Ieșiri -> submodulul Management vânzări -> Oferte clienți -> din bara de sus apăsăm butonul Adaug

În meniul deschis vom completa:
- Serie: vom selecta carnetul stabilit sau îl putem stabili apăsând click aici
- Gestiunea: vom alege din listă sau putem adăuga o nouă gestiune
- Agent de vânzare: vom selecta o persoană care se ocupă de această operațiune
- Client: selectăm din listă clientul nostru
- Denumire adresă de livrare: selectăm adresa de livrare
Ulterior, vom apăsa butonul Adaug din bara de sus pentru a adăuga oferta:

În fereastra deschisă vom selecta contul aferent, iar ulterior vom apăsa butonul Caut.

Mai departe vom selecta marfa pe care dorim să o ofertăm și apăsăm butonul Salvez.

Ni se va deschide o fereastră în cadrul căreia va trebui să specificăm cantitatea pe care dorim să o ofertăm, apoi vom apăsa butonul Salvez.

Prin apăsarea butonului Validez din bara de sus am finalizat înregistrarea ofertei pentru clientul nostru.

Dacă oferta noastră este acceptată de către client, vom putea trece la următorul pas.
2. Înregistrarea comenzii pentru client
Ieșiri -> submodulul Management vânzări -> Comenzi clienți -> din bara de sus apăsăm butonul Adaug

În fereastra deschisă vom completa datele aferente și vom apăsa pe butonul Adaug din bara de sus și vom selecta Din ofertă.

În fereastra deschisă vom apăsa pe butonul Caut.

Mai departe vom selecta comanda aferentă și vom apăsa pe butonul Salvez.

Prin apăsarea butonului Validez din bara de sus am finalizat înregistrarea comenzii pentru client.

3. Înregistrare comandă furnizor
Intrări -> submodulul Aprovizionare -> Comenzi pentru furnizori -> din bara de sus apăsăm butonul Asistent -> din lista deschisă vom selecta Generare comenzi către furnizori

În fereastra deschisă vom selecta:
- Gestiunea: în cazul de față Sediu, conform comenzii
- Contul marfă: în cazul de față Mărfuri cu ridicata
- Clasa de produse: în cazul de față avem lumânări
Ulterior, vom apăsa pe butonul Înainte.

Ni se va mai deschide o fereastră unde avem posibilitatea de a realiza câteva selecții în concordanță cu preferințele individuale:
- Metoda: am păstrat selecția by default Necesar calculat la momentul actual
- Parametri: avem posibilitatea de a selecta din listă astfel încât cantitatea din comandă să atingă anumite niveluri prestabilite. Noi am selectat Include cantități necesare pentru onorarea comenzilor de la client.
- am bifat Validare documente, dar acest lucru se poate realiza și ulterior.
- de asemenea, am optat pentru opțiunea by default Păstrează devizul ofertei, dar și aici se pot realiza modificări conform listei
Ulterior, se apasă pe butonul Înainte.

În noua fereastră deschisă vom selecta comanda și vom apăsa butonul Salvez.

