Mod de lucru - Audit intern
Audit intern este un instrument de verificare a corespondențelor contabile la fiecare perioadă fiscală (luna, trimestru, an, etc.). Eventualele neconcordanțele pot fi indentificate și remediate de către utilizatori oricând este nevoie, având acces la vizualizarea și verificarea problemelor rezolvate și nerezolvate.
În aplicația Nexus ERP, verificarea neconcordanțelor contabile se poate efectua din modulul "Contabilitate" - "Expert" - "Audit intern".
Pentru încărcarea datelor contabile în auditul intern trebuie să accesăm butonul "Selectează," acesta oferă posibilitatea de selectare, deselectare și inversare a tuturor articolelor.
După încărcarea datelor contabile trebuie să accesăm butonul "Procesează," - acesta va prelucra taskurile selectate. Ca urmare, utilizatorul va avea posibilitatea să vizualizeze liniile în dreptul cărora apar problemele nerezolvate și cele rezolvate.
Pentru a vizualiza detaliat problemele nerezolvate se va deschide linia prin dublu click și în funcție de indicațiile primite, acestea vor fi remediate prin accesarea modulelor prezentate în explicații.
Exportul datelor obținute ca urmare a prelucării task-urilor se realizează prin intermediul butonului "Export" și stabilirea câmpurilor informative.
După stabilirea câmpurilor pentru export se va stabili locația de salvare a fișierului.