
NexyShop 102 - Blog
De ce este important să avem un blog asociat cu magazinul online?
- Informarea cât mai completă a clienţilor despre caracteristicile produselor.
- Oferirea de exemple de utilizare a produselor.
- Atragerea de clienţi noi pe site prin publicarea de articole cu subiecte aflate în topul căutărilor.
- SEO - cu cât vom ţine mai mult timp "captivi" pe site vizitatorii veniţi din Google cu atât Google va recomanda linkurile din site-ul nostru din ce în ce mai mult.
Blogul va acţiona pe principiul GOOD KARMA pentru magazinul nostru. Cu cât ne vom strădui să scriem articole mai captivante, cu atât vom atrage mai mulţi clienţi potenţiali pe site-ul nostru.
Exemple de tematici pe care le putem aborda
Este posibil să gândim că nu prea avem ce scrie interesant în legatura cu profilul magazinului nostru. Ceea ce este complet fals. Dacă întradevăr nu am avea ce scrie despre profilul nostru atunci şi produsele noastre ar fi complet neinteresante, nu le-ar cumpăra nimeni şi ar trebui să ne schimbăm domeniul de activitate.
Dacă profilul magazinului nostru este de comercializare a bicicletelor şi a tot ce este conex cu bicicletele (piese de schimb, consumabile, echipament, etc), atunci şi articolele pe care le vom publica vor trebui să fie cumva în legătură cu acest profil, cum ar fi:
- sfaturi despre alegerea unei biciclete;
- despre performanţe sportive în acest domeniu;
- sugestii despre zone şi piste amenajate unde se poate practica ciclismul;
- despre competiţii de ciclism şi despre marii campioni;
- despre vedetele care practică acest sport;
- despre sport, mişcare şi sanatate;
- etc.
Cum activăm pagina Blog în magazin?
www.magazinulmeu.ro/blog | Exemplificare practică
Cum edităm corect un articol de blog?
www.magazinulmeu.ro/blog/articolul-meu-interesant/1 | Exemplificare practică
Cum arată pe site un articol de blog corect completat?
www.magazinulmeu.ro/blog/articolul-meu-interesant/1 | Exemplificare practică
Cum ne promovăm articolele de blog?
- Postare Facebook.
- Postare automată în Newsletter.
- Reclamă plătită a articolului postat pe Facebook.
- Reclamă Google, Bing, TikTok, etc.