Aprobări întrebări
În pagina Aprobări întrebări putem vedea toate informațiile legate de întrebările adresate de clienți:
- Textul întrebării;
- Data la care a fost scrisă întrebarea;
- Utilizatorul care completat întrebarea;
- Produsul pentru care s-a adresat întrebarea;
Putem aproba sau respinge întrebările folosim opțiunile din coloana #.
După ce aprobăm o întrebare, acesta va fi regăsită în pagina Întrebări clienți, secțiunea Întrebări fără răspuns.
Dacă o întrebare este respinsă, se va trimite automat un email către cel care a plasat întrebarea prin care va fi informat că a fost inactivată întrebarea respectivă.
După ce aprobăm o întrebare, acesta va fi regăsită în pagina Întrebări clienți, secțiunea Întrebări fără răspuns.
Dacă o întrebare este respinsă, se va trimite automat un email către cel care a plasat întrebarea prin care va fi informat că a fost inactivată întrebarea respectivă.