
Aprobări răspunsuri
În pagina Aprobări răspunsuri putem vedea toate informațiile legate de răspunsurile oferite de clienți la intrebările plasate pe site, ce au fost aprobate:
- Textul răspunsului;
- Data la care a fost completat răspunsul;
- Utilizatorul care completat răspunsul;
- Produsul pentru care s-a oferit un răspuns;

Putem aproba sau respinge răspunsurile folosim opțiunile din coloana #.
După ce aprobăm un răspuns, acesta va fi regăsit în pagina Întrebări clienți, secțiunea Întrebări cu răspuns.
Dacă un răspuns este respins, se va trimite automat un email către cel care a creat răspunsul prin care va fi informat că a fost inactivat răspunsul respectiv.
După ce aprobăm un răspuns, acesta va fi regăsit în pagina Întrebări clienți, secțiunea Întrebări cu răspuns.
Dacă un răspuns este respins, se va trimite automat un email către cel care a creat răspunsul prin care va fi informat că a fost inactivat răspunsul respectiv.