Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Transmitere rapoarte pe e-mail


În Nexus ERP exsită posibilitatea de a transmite diferite rapoarte către salariați sau terțe persoane pe e-mail.

Pentru ca această facilitate să funcționeze ar trebui făcute următoarele setări:

  • Trebuie să verificăm să fie instalat serviciul Robonexy și să ne asigurăm ca rulează.
  • Vor trebui setate în Instrumente - Setări generale - Expeditor e-mail unde vom selecta un cont de e-mail setat anterior.

 

La finalul acestui articol găsim setările necesare pentru conturile de yahoo.mail și gmail.

 

De exemplu, pentru transmiterea fluturașilor direct pe e-mailul salariaților vor trebui setate adresele de e-mail pentru fiecare salariat.

Pentru aceasta apelăm comanda Prelucrări-Trimitere e-mailuri cu rapoarte pentru salariați din modulul Salarii. De aici putem alege unul din următoarele rapoarte: Adeverințe venituri salariale, Fluturași Chenzina I, Fluturași Chenzina II, Fluturași Chenzina II pentru plic, Fluturași Stimulente, Fluturași al 13-lea salariu, Fluturași Rețineri Personale.

 

Avem posibilitatea de a cripta aceste documente în momentul transmiterii pe e-mail. Pentru aceasta, trebuie completată o parola fiecărui salariat în modulul Nomenclatoare-Personal. Astfel, deschiderea documentului va necesita introducerea unei parole.

Dacă nu se dorește transmiterea fluturașilor direct către salariați, ci către angajator (în cazul în care serviciile de salarizare sunt externalizate) avem două opțiuni:

 

1. Punem adresa angajatorului la fiecare salariat (angajator@yahoo.com) și vem primi un număr de emailuri egal cu numărul de salariați având atașat fluturașul fiecăruia;

2. Facem o listă cu toți fluturașii pe care o vom transmite la angajator, urmând ca acesta să transmită mai departe fluturașii către salariați.

 

De asemenea pot fi transmise diferite rapoarte predefinite (Stat de plata, Centralizatoare, Solduri parteneri etc ) prin intermediul Activitatilor automate (din Instrumente). Se creeaza un model de programare (in care vor fi introduse datele privind setarile transmiterii), pe care il vom atasa la Activitati automate - Rapoarte pentru terti. Aici vom alege rapoartele care se doresc a fi transmise, societatea corespunzatoare precum si adresele de e-mail destinatare.

 

Pentru a vizualiza modul de configurare a conturilor de email, putem vizualiza acest articol: Configurare conturi email


  •     Rapoarte de tip formular HTML
  • Implementarea și personalizarea graficelor în rapoartele HTML