
Adăugare cupon reducere

Pentru a crea un cupon de reducere pe care clienții îl pot folosi pentru a beneficia de o reducere procentuală, trebuie să urmăm pașii de mai jos:
- Accesăm modulul "Magazine Online";
- Selectăm magazinul pe care dorim să lucrăm;
- Selectăm tabul "Cupoane";
- Folosim butonul "Adaug";
- În fereastra de Modificare Cupon Reducere vom completa fiecare câmp după cum urmează:
- Cod voucher - Vom completa cu un cod pe care clienții îl vor introduce la finalizarea comenzii pentru a beneficia de reducere;
- Procent reducere - Vom completa procentul de reducere care se va aplica la valoarea produselor;
- Data start - Vom completa cu data de la care va putea fi folosit cuponul respectiv;
- Data stop - Vom completa cu data până la care va putea fi folosit cuponul respectiv;
- Număr utilizatori - Vom completa cu numărul de clienți care vor putea folosi codul de reducere;
- Selecție articole - Vom alege selecția de articole căreia i sa va putea aplica codul de reducere;
- Link către clasă - Vom alege clasa de produse pe care o vom asocia cuponului de reducere; Prin click pe cupon, utilizatorii vor fi direcționați către clasa de produse setată;
- Link către brand - Vom alege brand ul de produse pe care îl vom asocia cuponului de reducere; Prin click pe cupon, utilizatorii vor fi direcționați către produsele ce aparțin acelui brand;
- Imagine cupon (arhivă) - Vom alege o imagine de tip banner (1200x350 px) pentru a descrie cât mai bine cuponul de reducere;
- Titlu - Vom completa cu denumirea cuponului creat;
- Se aplică de la valoarea - Vom completa valoarea minimă pe care trebuie să o aibă comenzile pentru a putea beneficia de reducerea aferentă cuponului;
- Salvăm și putem închide fereastra de Modificare Cupon Reducere;

În fereastra de Promoții va fi afișat un text ce informează clienții de existența cupoanelor active. Aceștia pot fi redirecționați către pagina destinată cupoanelor. În pagina destinată cupoanelor vor fi vizibile doar cupoanele active, ce pot fi folosite pentru a beneficia de reduceri.
