Analiza vanzarilor de produse
Statistică produse vândute este un modul ușor de utilizat care conține informații valoroase cu privire la mișcarea stocurilor și profitabilitatea rezultată.
Primul paragraf al ferestrei face referire la informațiile pe care vrem să le aducă în raport:
- documentele prin care produsele ies din stoc (avize, facturi, note de transfer etc.) ;
- detalii privind produsele care vor intra în raport (denumire, greutate, etc.);
- alte detalii privind ieșirea din stoc( tva, discounturi, etc.).
Cel de-al doilea paragraf ne ajută să grupăm informațiile care vor fi afișate în rapoarte pe 2 nivele fiecare nivel având o serie de atribute predefinite.
Cel de-al treilea paragraf ne permite să filtrăm toate datele selectate anterior după anumite criterii:
- putem selecta conturile aferente produselor pe care le aducem în raport;
- filtrăm informațiile după atributele produsului (grupa, clasa, subclasa, brandul, denumire cod produs, etc.);
- informațiile aduse în raport le putem de asemenea filtra în funcție de atributele documentelor în care se regăsesc (perioada înregistrării documentului, client, agent de vânzare, zona comercială, centre de profit, etc.).
Putem restrânge foarte mult căutările noastre utilizând cat mai multe câmpuri de filtrare și idetificând cât mai exact produsele de interes utilizând câmpuri precum ( denumire exactă produs, nr lot, cod selecție, cod echivalet, etc.).
După ce am selectat informațiile pe care dorim să le aducem în raport , le aranjăm pentru a fi cât mai ușor de analizat.
Utilizăm paragraful de ordonare și modalitatea de afișare a raportului (landscape sau portrait).
Afișarea efectivă a rezultatelor căutării se realizează cu ajutorul butonului Statistică din meniul de sus.
Raportul rezultat va fi afișat pe ecran conform setărilor realizate.
În baza filtrelor setate în această pagină, avem posibilitatea de afișare a unui grafic cu cele mai bune x produse vândute.
Apelăm așadar butonul din meniul de sus: Grafic.
În fereastra care se deschide completăm:
- căte produse dorim să intre în analiza ( ex: top 10 produse conform filtrelor selectate în prima fereastră)
- elementul în baza căruia dorim să se faca analiza ( cantitate vândută, valoare, etc.)
În cea de-a doua fereastră putem alege filtrări suplimentare.
În final , graficul nostru va avea forma următoare: