Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Urmarire clienti - Câmpuri disponibile


Urmarire clienti

Urmărirea încasării facturilor emise către clienți, sumele de încasat sunt determinate în funcție de datele introduse în cadrul submodulelor Facturi clienți, fiind actualizate în momentul când intrați în submodulul de urmărire.

Campuri disponibile tabelelor/view-urilor modulului Urmarire clienti , utile in cazul in care se doreste configurarea de functii customizate.

Tipuri de date si exemple utilizare in cadrul unei interogari:
String = camp de tip caracter (Char, Nvarchar)
      Exemplu: cautare in tabela dupa o coloana avand valoare ANA
      Select * from NUME_TABELA where NUME_CAMP = 'ANA'
Numeric = camp de tip numeric (Int, TinyInt, Decimal, Numeric, Money)
      Exemplu: cautare in tabela dupa o coloana avand valoare 1234
      Select * from NUME_TABELA where NUME_CAMP = 1234
Bit = camp de tip Boolean (0 sau 1)
      Exemplu: cautare in tabela dupa o coloana avand valoare TRUE
      Select * from NUME_TABELA where NUME_CAMP = 1
Date = camp de tip data format scurt(sub forma yyyy-mm-dd)
      Exemplu: cautare in tabela dupa o coloana avand valoare 24 ianuarie 2023
      Select * from NUME_TABELA where NUME_CAMP = '2023-01-24'
DateTime = camp de tip data cu ora (sub forma yyyy-mm-dd hh:mi:ss)
      Exemplu: cautare in tabela dupa o coloana avand valoare mai mare decat 24 ianuarie 2023 ora 16:30
      Select * from NUME_TABELA where NUME_CAMP > '2023-01-24 16:30:00'

  •     Utilizare urmărire clienți
  • Prezentare interfață