Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus Easy Retail Catering

Nexus Easy Retail Catering progres

loading

Catering - mod de lucru


Activitatea de catering desfășurată de către societății necesită o apelare ușoară a bazei de date de clienți, a comenzilor, posibilitatea de grupare a comenzilor pe zone și chiar selecția mașinilor și șoferilor care pleacă cu un set de comenzi către clienți.

Pentru a veni în ajutorul societăților care desfăsoară activitatea de catering, Nexus ERP a lansat aplicația Easy Retail Catering.

Logarea în aplicație se poate realiza:

  • în baza unui user/parolă, în cazul în care sunt mai multe persoane care operează;
  • fiecare angajat își poate scana cardul propriu ( acolo unde dispozitivul hardware permite acest lucru);
  • sau pe baza de fast-login, caz în care există un user general și logarea în aplicație se face în mod automat, fără a mai fi necesară intervenția operatorului.

 

Programul se deschide direct în fereastra de apelare a unei comenzi noi:

 

Catering - mod de lucru

 

După deschiderea unei noi comenzi, programul deschide grupele de produse pentru a încărca comanda clientului. Avem și posibilitatea să apelăm butonul Clienți dacă dorim ca în prim pas să selectăm clientul.

Adăugăm produsele în comandă conform cerințelor clienților:

 

Catering - mod de lucru

 

Continuăm cu selectarea clientului pentru care înregistrăm comanda. Apelăm butonul Clienți. Aplicația ne permite identificarea clientului după numărul de telefon, CIF, sau denumire (denumire societate sau nume client).

 

Catering - mod de lucru

 

Tot în această fereastră avem și alte opțiuni de operare rapidă precum :

  • Selectarea delegatului (unde este cazul);
  • Ștergerea clientului de pe bon;
  • Selectarea sau modificarea adresei de livrare;
  • Vizualizarea unui istoric al clientului.

 

Putem oricând să modificăm sau să introducem o nouă adresă pentru clienți și să completăm câmpurile indicate. Aceste informații se salvează în backoffice în baza de date, putând fi accesate ulterior.

Totodată, aici putem atașa adresei adăugate o rută predefinită pentru o organizare cât mai eficace.

 

Catering - mod de lucru

 

Odată înregistrată comanda, trecem la încasarea acesteia și alegem metoda de plată din fereastra de plăți (card, numerar, tichete) .

Tot aici avem posibilitatea de adăugare de discount-uri sau de a opera vouchere.

 

Catering - mod de lucru

 

După ce selectăm metoda de plată, avem mai multe opțiuni de selectat în funcție de următoarele selecții:

  • închidere comandă cu planificare: astfel în pașii următori vom planifica ora și detaliile livrării;
  • închidem comanda cu predare către client: în cazul în care clientul solicită să ridice el comanda;
  • +Factură: pentru a putea lista o factură odată cu tipărirea bonului fiscal sau să o trimită pe email;
  • +Aviz : pentru tipărirea alături de bonul fiscal al unui aviz de însotire marfă.

 

Catering - mod de lucru

 

În fereastra nouă, avem posibilitatea de a alege care este metoda de livrare a comenzii:

  • clientul ridică personal comanda;
  • planificăm o livrare nouă (selectăm aproximativ ora de livrare);
  • sau lăsăm livrarea neplanificată(din varii motive ).

După salvarea acestor informații programul ne permite să înregistrăm o comanda nouă.

 

Apelăm mai departe butonul de programări. Aici regăsim toate comenzile planificate sau neplanificate grupate pe categorii.

 

Catering - mod de lucru

 

Programările neplanificate

 

Ar trebui în acest pas să ne ocupăm de programările neplanificate întrucât acestea nu se vor regăsi în pasul următor de Alocare planificări în care alocăm fiecare comandă unei masini pe o anumita ruta.

Comenzile alocate mașinilor nu mai pot fi deschise pentru modificare , întrucât bonul fiscal a fost înregistrat, comanda este fermă și se presupune că este deja pe drum către client. În schimb, cele care nu au fost atașate unei mașini, pot fi redeschise și se pot face modificări pe ele.

Selectăm Comenzile neplanificate și apelăm butonul Mut pe alta cursă astfel încât sa aloc respectivele comenzi unor rute programate:

 

Catering - mod de lucru

 

În noua fereastră primele butoare cu mașini care au numele Planificare nouă ne permit o nouă planificare de plecare a unei mașini ( de ex: putem crea câte o nouă planificare la fiecare ora- presupunând că aceasta este o perioadă suficientă în care șoferul se întoarce din ultima ieșire și pleacă către urmatoarea cursă).

Ne întoarcem în fereastra cu programări apelând butonul specific.

 

Programările planificate

 

Când înregistrăm o comandă cu programare, apelăm butonul Închid comanda cu planificare livrare.

În fereastra de planificări am opțiunea de a lăsa programarea pe ruta implicit stabilită (când am definit o adresă nouă a clientului în câmpul Rută am selectat o rută implicită) sau să alegem o oră pentru planificare și să apelăm butonul Planificare nouă.

 

Catering - mod de lucru

 

Odată cu salvarea acestei comenzi se vor lista pe imprimanta de secție ( departamentală) câte o comandă pentru fiecare secție.

EX: putem separa comanda noastră pe secția Bar și secția Bucătărie ca în imaginea de mai jos.

 

Catering - mod de lucru

 

Tot în acest moment pe imprimanta de secție (Imprimanta comandă centralizată) se va lista și o comandă centralizată:

 

Catering - mod de lucru

 

După cum se observă, avem în acest moment o comandă planificată și pregatită pentru livare:

 

Catering - mod de lucru

 

Apelăm butonul Mut pe alta cursă și vom selecta fie o planificare nouă fie o rută deja configurată. În ambele cazuri se va deschide o fereastră cu ruta aferentă adresei și posibilitatea de a selecta mașina și soferul care va pleca pe ruta respectivă:

 

Catering - mod de lucru

 

La salvarea datelor va ieși pe imprimantă Bonul fiscal, Nota de plata și Borderoul comenzi cu toate comenzile încarcate pe mașina respectivă.

 

Catering - mod de lucru


  •     Cum putem obţine ajutor?
  • Activarea unei licenţe