Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket

Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket progres

loading

Ce este Nexus Self Checkout Supermarket?


Nexus Easy Retail Self-Checkout Supermarket are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.

Funcţionalităţi Premium

Funcţionalităţi Premium

Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din supermarket.

Echipamente Retail

Echipamente Retail

Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Self Checkout Supermarket este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.

Control centralizat

Control centralizat

Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru supermarket-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.

Interfaţă configurabilă

Interfaţă configurabilă

Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.

Reţele de magazine

Reţele de magazine

Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.

Hardware

Hardware

Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.

Instrumente şi Funcţionalităţi Premium

icon

Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.

icon

Plăţi configurabile

Plata bonurilor fiscale se poate realiza prin mai multe modalităţi de încasare: cu unul sau mai multe carduri, cu vouchere pre-pay sau cu punctele acumulate anterior.

icon

Operare ghidată

Operarea bonurilor este simpla, intuitiva, realizata prin scanarea produselor, iar la fiecare pas clienţii sunt ghidaţi de clipuri video care pot fi personalizate.

icon

Tutoriale video

Se pot încărca propriile tutoriale video pentru a fi cât mai relevante în funcţie de echipamentele folosite - fapt ce ajută clienţii noi să înţeleagă fiecare etapă a procesului de cumpărare.

icon

Solicitare asistenţă

Cu un click cumpărătorul poate solicita asistenţă pentru explicaţii suplimentare sau pentru diverse operaţii la care nu are dreptul: ştergeri produse, modificare cantităţi, etc.

icon

Fidelizare clienţi

Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.

icon

Securitate

Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.

icon

Log de operare

Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.

icon

Video-Log

Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).

icon

Coş în aşteptare

În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.

icon

Puncte de fidelitate

Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.

icon

Vouchere PrePay

Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.

Ultimele implementări Nexus Self Checkout Supermarket

logo
SC DM DEKO SRL

Implementat de către NEXUS MEDIA s.r.l.


Clientul a ales implementarea soluției Magazin on-line NexyShop integrat cu sistemul ERP, cu scopul de a diversifica canlele de vanzare destinate clienților finali și automatizarea proceselor de gestiune a afacerii.

Comert online NexyShop.ro Mures
logo
BEOFON SRL

Implementat de către NEXUS MEDIA s.r.l.


Clientul și-a dorit implementarea unei soluții moderne care să îi permită generarea automată a declarației SAF-T și automatizarea proceselor privind e-factura/e-transport.

Export, ImportDistributie ERP Bucuresti

  •    
  • Acord de licenţiere