Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat


Deși rareori, serverul SQL se poate opri din cauze precum: căderi de curent, închiderea forțată a calculatorului sau alte probleme de Windows.

În această situație, conexiunea la baza de date este întreruptă până la remedierea cauzei.

 

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat

 

În acest caz, verificăm statusul serverului.

Deschidem fereastra Computer management ( sau _Gestionare computer pentru meniul în limba română)

Avem două posibilități:

  • fie căutând în Start Computer management

 

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat

 

  • fie cu click dreapta pe My computer opțiunea Manage sau Gestionează.

 

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat

 

În fereastra care se deschide, selectăm Services and aplications , apoi SQL Server Configuration și în final SQL Server Services.

Aici observăm ca serverul SQL este oprit.

 

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat

 

Facem click dreapta pe SQL Server (XECUTIVE) și alegem opțiunea Start.

 

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat

 

Așteptăm să pornească serverul. Dacă acesta pornește, statusul său ar trebuie să se schimbe în Running.

 

Conexiunea administrator la serverul principal a esuat

 

În acest moment programul are trebui să ruleze fără probleme.


  •     Adăugare excepție antivirus Avast
  • Prezentare interfață