Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Cum este organizat acest manual?


Secţiunile manualului

Aşa cum uşor putem vedea, în meniul din partea stângă, manualul este împărţit în mai multe secţiuni pe care le vom descrie în continuare.
 

Prezentare generală

Aici vom găsi un grup de articole care fac o prezentare generală a produsului, a acordului de licenţă şi a chiar acestui manual şi un alt grup destinat instalării aplicaţiei în care ni se prezintă inclusiv cerinţele hardware şi software ale sistemelor de calcul pe care le utilizăm.
 
Cum este organizat acest manual?
 

Cum începem?

În această secţiune vom găsi articole care ne prezintă primii paşi pe care ar trebui să-i parcurgem pentru a pregăti platforma de utilizare. Iar ordinea în care sunt aranjate articolele este şi ordinea în care ar trebui să parcurgem articolele şi să le punem în aplicare, adică: Crearea unei societăţi noi, Crearea utilizatorilor, etc.
 

Utilizarea aplicaţiei

Manualul de utilizare propriuzis se află în această secţiune. Această secţiune este compusă, în cadrul meniului din stânga, din mai multe ramuri: Contabilitate, Intrări, Ieşiri, etc.
 
Articolele de aici descriu fluxuri de lucru în aplicaţie pentru a rezolva diverse operaţii. Articolele au o temă şi un scop clar şi sunt scrise ca nişte tutoriale - descriu parcurgerea secvenţială a unor paşi pentru a rezolva scopul propus. Tot în această secţiune vom găsi articolele de tip Prezentare intefaţă, acestea ne enumeră şi descriu pe scurt fiecare element al interfeţei unui modul, cum ar fi: butoane, câmpuri, setări, tabele, rapoarte, etc.
 
Pentru a găsi cât mai uşor ceea ce căutăm, articolele din această secţiune sunt grupate şi ordonate similar cu meniul aplicaţiei Nexus ERP.
 

Anexă

Anexa cuprinde articole care descriu moduri comune de operare în aplicaţie indiferent de modulul în care ne aflăm, cum ar fi: adăugarea unui document, anularea unui document, setarea coloanelor afişate în interfaţă, etc. Aceste articole vor fi doar referite în cadrul articolelor Utilizarea aplicaţiei pentru a evita repetarea descrierilor unor operaţiuni şi pentru a face astfel articolele mai puţin stufoase şi mai uşor de înţeles.
Tot în anexă mai găsim descrise diverse protocoale de comunicaţie cu alte aplicaţii şi/sau dispozitive.
 

Articole

 

Navigare între capitole

Articolele (sau lecţiile) sunt organizate în capitole şi subcapitole, iar capitolele sunt afişate şi în partea dreapta ca un meniu de navigare în cadrul articolului. După cum putem vedea, chiar în partea dreaptă a acestui capitol, există două link-uri: Secţiunile manualului şi Articole.
 

e-Learning

Pentru a marca parcurgerea manualului şi progresul în citirea acestuia, în partea de jos a unui articol putem bifa Marcheaza acest articol ca fiind citit. Complementar, în partea de stânga-sus a manualului avem afişat un cursor circular care ne indică procentual progresul în citirea manualului.
Tot pentru a avea evidenţa clară a articolelor citite şi necitite, în cadrul meniului din stânga articolele necitite apar scrise cu un font mai gros (bold) - după modelul de afişare folosit de aplicaţiile pentru citirea email-urilor.
 

Solicitare revizuire

Un instrument important în cadrul unui articol este butonul de solicitare a revizuirii acestuia. Putem apela la cest instrument atunci când considerăm că un articol nu conţine suficiente informaţii, este neclar, unele informaţii nu mai sunt valabile, conţine diverse greşeli, etc.
 
Cum este organizat acest manual?
 

Marcaje

În cadrul articolelor vom întâlni zone de text cu un fundal colorat. Aceste marcaje au fost folosite de autori pentru a ne face mai atenţi cu privire la informaţiile respective. Putem întâlni patru tipuri de astfel de marcaje, fiecare tip folosind o culoare şi o iconiţă distinctă:
  • albastru - important;
  • verde - atenţionare pozitivă sau aşa da;
  • roşu - atenţionare negativă sau aşa nu;
  • galben - de reţinut.

  •     On-premise, Cloud, Hosting şi SaaS
  • Cum putem obţine ajutor?