Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
loading

Cum putem obţine ajutor?


Cel mai rapid mod de a obţine ajutor

Pentru orice problemă întâmpinată în utilizarea aplicaţiei, cel mai rapid şi recomandat mod de a obţine ajutor este prin consultarea acestui manual online. Mai exact, vom utiliza instrumentul de căutare aflat pe indexul acestui site, iar după caz acesta ne va oferi articole relaţionate cu cheia de căutare introdusă.
 

De ce consultarea manualului este cea mai rapidă metodă?

Deoarece nu va trebui să aşteptăm un răspuns care va veni printr-un email, tichet, explicaţii oferite prin telefon, etc. Manualul poate fi consultat online oricând şi nu depindem de programul de lucru a echipei de suport.
 
Cum putem obţine ajutor?
 

De ce manualul este cel mai recomandat?

Deoarece articolele manualului oferă informaţii complete pentru rezolvarea unei probleme, acestea sunt însoţite de imagini pentru exemplificare şi uneori sunt însoţite şi de clipuri video. Mai trebuie să avem în vedere că atunci când vom apela la suport prin telefon, email, etc vom comunica cu o singură persoană, pe când acest manual a fost gândit, realizat, verificat şi revizuit de o întreaga echipă de suport. Şi nu în ultimul rând, un avantaj important este că accesul tuturor utilizatorilor la manual este gratuit.
 
Atunci când nu găsim anumite informaţii în manual şi le solicităm consultantului nostru, în cazul în care se pretează ca informaţii respective să facă parte din manual aplicaţiei, este recomandat să cerem acestuia ca în loc să ne răspundă prin email sau telefon, să publice răspunsul în manual şi să ne trimită prin email doar linkul articolului. În acest fel, atunci când vom avea nevoie din nou de informaţiile respective, nu va mai trebui să apelăm din nou la serviciile consultantului nostru.
 
Bineînţeles, atunci când problema noastră nu poate fi rezolvată de noi prin citirea unui articol din manual, ne putem îndrepta şi către alte modalităţi de a solicita ajutor.
 

Contactarea unui consultant

Metoda alternativă de a obţine suport specializat este de a contacta direct consultantul produselor Nexus ERP alocat firmei noastre. Nexus ERP este distribuit de mai multe firme şi fiecare dintre aceste firme au proprii lor consultanţii. Noi va trebui să contactăm doar consultantul nostru deoarece doar acesta are posibilitatea contractuală de a ne oferi suport. Şi aici ne referim inclusiv la Acordul GDPR încheiat între părţi şi eventuale alte contracte de confidenţialitate.
Modalităţile de contactare a unui consultant sunt descrise în continuare.
 

Tichete de suport

Nexus ERP, pentru a simplifica cât mai mult lucrurile în favoarea noastră, ne oferă posibilitatea de a posta şi de a urmări tichetele direct din cadrul aplicaţiei. În modulul Nexus Comunicator selectăm pagina Tichete de suport şi aici avem acces la tichetele noastre. Pentru a putea posta tichete de suport va trebui ca în prealabil utilizatorul nostru să aibă alocat de către administratorul aplicaţiei un drept/permisiune specific.
 
Tichete de suport - Cum putem obţine ajutor?
 
În paralel, avem acces la platforma web suport.nexuserp.ro care este special dedicată utilizatorilor aplicaţiilor Nexus. Aici avem acces la mai multe opţiuni şi instrumente dedicate atât activităţii de suport, cât şi legate de calitatea noastră de client.
 
Utilizatorii cu drepturi avansate au acces pe suport.nexuserp.ro la tichetele întregii lor echipe. De asemenea, pot obţine rapoarte detaliate privind toate formele de suport primite într-o anumită perioadă de timp.
 
Suport.NexusERP.ro - Cum putem obţine ajutor?
 

Email

Dacă acest mod de comunicare ne este mai familiar, putem trimite şi cereri de suport prin email direct către consultantul care ne este alocat. Nu este recomandat să trimitem mesaje email către adrese de email care nu sunt monitorizate constant, deoarece este posibil ca mesajele noastre să fie procesate cu întârziere.
 

Telefonic

Putem contacta direct consultantul care ne este alocat dacă considerăm că problema noastră poate fi rezolvată mai prompt printr-o discuţie telefonică. Trebuie să avem în vedere că în cazul în care consultantul nostru este deja angajat într-o altă discuţie telefonică acesta ne va suna înapoi atunci când se va elibera.
 
Cum putem obţine ajutor?
 

Remote Desktop

Atunci când ne este mai uşor să explicăm problema pe care o întâmpinăm în mod vizual, putem solicita consultantului nostru o intervenţie Remote Desktop.
De asemenea, metoda de comunicare Remote Desktop + telefon este cea mai potrivită în cazul instruirilor şi prezentărilor.
 

Deplasarea unui consultant

În general deplasarea unui consultant pentru oferirea de suport software nu este justificată. Excepţie fac, de exemplu, cazurile când suportul se extinde şi asupra unor probleme întâmpinate în funcţionarea aplicaţiilor împreună cu unele dispozitive, cum ar fi: utilaje conectate la aplicaţie, tablete, imprimante, scannere, POS-uri touchscreen, etc.
 

Colaborare

Şi de ce nu? Să fim sociali! Putem cere şi oferi ajutor, sfaturi, informaţii în grupurile profesionale care au aceleaşi preocupări şi activităţi cu ale noastre.
 

Cafeneau contabilă

Acesta este un instrument oferit de modulul Nexus Comunicator direct din Nexus ERP cu ajutorul căruia putem comunica cu ceilalţi utilizatori ai aplicaţiei prin mesaje text pentru a cere sau oferi sfaturi, informaţii, etc.
 
Cum putem obţine ajutor?
 

Grupul Facebook Nexus ERP

Nexus Media a creat şi administrează pe Facebook mai multe grupuri profesionale de mii şi chiar zeci de mii de membri. Aici suntem invitaţi ca împreună cu ceilalţi membri să colaborăm, să cerem sfaturi şi, de ce nu, să împărtăşim din experienţa noastră.

  •     Cum este organizat acest manual?
  • Activarea unei licenţe