Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Operare avize de însoțire marfă la terți


Stocurile aflate la terţi sunt acele bunuri ce se incadrează în una din următoarele situaţii:

 

*sunt achitate şi lăsate în custodia furnizorilor;

*sunt date spre prelucrare la terţi;

*sunt predate terţilor pentru vânzare în consignaţii;

*sunt trimise pentru depozitare temporară la terţi;

*sunt aflate în curs de aprovizionare, adică achitate, dar nesosite, sau sunt sosite, dar nerecepţionate.

 

Stocurile aflate la terți sunt în proprietatea unei entități, dar temporar se găsesc în custodia unui terț, pentru diferite motive: fie prelucrare, fie recondiționare, fie păstrare în custodie o anumită perioadă, etc.

 

Prin intermediul modulului Avize de însoțire marfă la terți, putem adăuga, vizualiza, modifica și chiar șterge avizele de însoțire a mărfurilor trimise către terți. De asemenea, acest modul permite actualizarea în timp real a stocului, importul și exportul datelor.

Modulul permite generarea unor rapoarte prin care se pot obține informațiii cu privire la: dispozițiile de livrare grupate pe agenți, terț, liste și borderouri în care sunt evidențiate ieșirile documentelor justificative, dar și afișarea datelor cu privire la avizele facturate/nefacturate.

Pentru a adăuga un nou aviz vom apela butonul Adaugă din meniul de sus sau cu ajutorul tastei Insert de la tastatură.

 

Operare avize de însoțire marfă la terți

 

În antetul ferestrei nou deschise vom completa următoarele date:

 

* Serie - se va alege seria carnetului existent în modulul Nomenclatoare - Carnete;

* Număr - se va incrementa automat dacă este selectată seria;

* Data - se va completa data la care a fost operat documentul;

* Gestiune - vom alege gestiunea în care se regăsec articolele pe care dorim să le introducem pe aviz;

* Client(Terț) - se completează cu numele clientului, nume ales din nomenclatorul de parteneri, iar în cazul în care acesta nu se regăsește în nomenclator, putem adăuga un client nou din fereastra nou deschisă, având la dispoziție butoanele Persoană fizică și Persoană juridică;

* Cont-implicit este selectat contul 418, dar poate fi modificat în funcție de caz;

* Furnizor- este un câmp de informare, acesta fiind implicit completat cu numele societății pe care se operează datele, fiind un câmp blocat;

* Scadența- completăm aici numărul de zile scadente;

* Delegat- se completează numele delegatului;

* Mijloc de transport- se alege numărul autovehiculului persoanei delegată pentru livrarea produselor. Acest câmp se va completa în mod obligatoriu dacă se dorește trimiterea către registrul Ro e-Transport.

* Adresa de livrare- se poate defini și completa în acest câmp;

* Data livrare- reprezintă data estimativă a livrării;

* Cod UIT- se va completa aici, manual sau direct de program (dacă se folosește tokenul virtual) și va fi înscris automat și pe aviz la data livrării;

* Nr. remorcă- dacă se va folosi remorca, vom completa aici numărul de înmatriculare fără spații, fără caractere).

 

Operare avize de însoțire marfă la terți

 

În această fereastră avem la dispoziție doi asistenți care facilitează următoarele operațiuni:

 

* Generare fișier xml e-Transport - prin intermediul acestui asistent se va genera fișierul xml aferent documentului operat, dacă au fost respectate condițiile impuse.

* Completare Cod UIT e-Transport - vom apela acest asistent în momentul în care am obținut codul UIT de pe site-ul ANAF în urma încărcării manuale a fișierului XML în sistemul e-Transport și dorim să completăm câmpul Cod UIT din antetul documentului.

 

Operare avize de însoțire marfă la terți

 

Pentru a adăuga articole pe document vom apela butonul Adaugă din meniul de sus.

 

Operare avize de însoțire marfă la terți

 

În fereastra nou deschisă vom stabili contul care va fi atașat produsului și vom căuta produsul.

 

Operare avize de însoțire marfă la terți

 

Completăm cantitatea pe care dorim să o înregistrăm, dacă produsul este pe stoc se va afișa automat prețul de achiziție și prețul de vânzare ( dacă îl cunoaștem). Avem aici posibilitatea să avem produsul pe aviz fără preț în cazul în care acesta nu are un cost sau nu este cunoscut încă.

 

Operare avize de însoțire marfă la terți

 

După ce am adăugat toate produsele pe aviz, validăm avizul cu butonul Validez din meniul de sus.

Dacă dorim să ni se aplice automat promoțiile, avem opțiunea ca la validarea documentului să ne fie aduse promoțiile existente pentru produsele introduse pe aviz, prin bifarea opțiunii Verific promoții la validare din meniul lateral al ferestrei principale, secțiunea Opțiuni.

 

Operare avize de însoțire marfă la terți


  •     Câmpuri disponibile
  • Prezentare interfață