
Mod de operare general - Modulul Interventii, Service, RMA
In cadrul modulului Interventii, Service, RMA exista posibilitatea de adaugare a documentelor de tip interventie, garantie, service s.a., prin care se gestioneaza activitatea care are loc la un partener, pe un produs propriu sau extern.
Mai sus se poate observa un astfel de document completat. Modul de lucru pe document este dupa cum urmeaza:
- Se selecteaza tip document, serie (trebuie adaugat un carnet de tip P.V.Interventie), numarul se completeaza automat (daca se alege seria) sau manual (daca nu se alege seria), data PV-ului, data si ora estimare incepere/finalizare, gestiunea de lucru, clientul, persoana de contact a clientului;
- Tipul sesizarii - camp la liber, se scrie informatia, se stocheaza in lista si poate fi selectata ulterior;
- Produs/Sistem in service - se populeaza pe masura ce se adauga, fereastra arata dupa cum se observa mai jos:
Dupa completarea datelor referitoare la produs, se poate atasa si documentul de tip factura manual (prin utilizarea butonului adaug) sau se poate adauga produsul dintr-o factura (adaug din factura).
Seria produsul vine completata automat de pe informatiile de pe produs adaugate mai devreme, se alege un responsabil de interventie, cine a preluat (campuri optionale), prioritatea, data finala, iar cu cea din urma, partea de antet este gata.
Mai jos, in partea incercuita cu mov in prima imagine, se afla etapele si activitatile aferente etapelor, linii care pot fi aduse prin apasarea butonului Adaug - etapa / activitate.
Aici se selecteaza informatiile necesare in functie de fiecare casuta in parte si se salveaza.
Pentru a adauga o activitate, este necesara pozitionarea pe etapa careia dorim sa i-o atasam si apasam butonul Adaug - activitate.
Se selecteaza un domeniu de activitate*, tipul activitatii, echipa care se ocupa, date incepere si finalizare programate, durata se selecteaza automat daca a fost completata pe tipul de activitate; si alte campuri, in functie de necesitati.
Aici se selecteaza modulul Interventii, Service, RMA, se alege o denumire, iar apoi se adauga un program de lucru (daca e cazul), resurse (personal), program resurse, se stabilesc echipele, tipurile de activitati*, fluxuri de activitati.
Data si ora pe etape este ori prestabilita (completare inainte) ori adaugata pe masura ce se efectueaza actiunea (prin apasarea butonului Incepe etapa) si finalizata (prin apasarea butonului Finalizare etapa).
Dupa finalizarea tuturor etapelor adaugate pe document (actiune care se poate efectua atat din backoffice, cat si din CRM Online), se poate inainta cu generarea unui deviz.