Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Operare avize de însoțire marfă


Prin intermediul modulului Avize de însoțire marfă putem adăuga, vizualiza, modifica și chiar șterge avizele de însoțire a mărfurilor trimise către clienți. De asemenea, acest modul permite actualizarea în timp real a stocului, importul și exportul datelor.

Modulul permite generarea unor rapoarte prin care se pot obține informațiii cu privire la: dispozițiile de livrare grupate pe agenți, liste și borderouri în care sunt evidențiate ieșirile documentelor justificative, dar și afișarea datelor cu privire la avizele facturate/nefacturate.

 

Operare avize de însoțire marfă

 

Pentru a adăuga un nou aviz vom apela butonul Adaugă din meniul de sus sau cu ajutorul tastei Insert de la tastatură.

 

Operare avize de însoțire marfă

 

În antetul ferestrei nou deschise vom completa în mod obligatoriu următoarele date după cum urmează:

  • Serie - se va alege seria carnetului existent în modulul Nomenclatoare - Carnete;
  • Număr - se va incrementa automat dacă este selectată seria;
  • Data - se va completa data la care a fost operat documetul;
  • Gestiune - vom alege gestiunea în care se regăsec articolele pe care dorim să le introducem pe aviz;
  • Client - se completează cu numele clientului, nume ales din nomenclatorul de parteneri, iar în cazul în care acesta nu se regăsește în nomenclator, putem adăuga un client nou din fereastra nou deschisă, având la dispoziție butoanele Persoană fizică și Persoană juridică;

 

Autovehicul delegat - se alege numărul autovehiculului persoanei delegate pentru livrarea produselor. Acest câmp se va completa în mod obligatoriu dacă se dorește trimiterea către registrul Ro e-Transport.

 

Operare avize de însoțire marfă

 

În această fereastră avem la dispoziție o serie de asistenți care facilitează următoarele operațiuni:

  • Modific preț de vânzare - dacă dorim să modificăm în bloc prețul produselor introduse pe aviz, avem posibilitate de a adăuga un discount sau să majorăm prețul;
  • Generare factură client - putem genera factura aferentă avizului operat, selectând data și gestiunea dorită;
  • Generare fișier xml e-Transport - prin intermediul acestui asistent se va genera fișierul xml aferent documentului operat, dacă au fost respectate condițiile impuse.
Pentru mai multe detalii privind generarea fișierului xml putem accesa următorul link.

 

  • Completare Cod UIT e-Transport - vom apela acest asistent în momentul în care am obținut codul UIT de pe site-ul ANAF în urma încărcării manuale a fișierului XML în sistemul e-Transport și dorim să completăm câmpul Cod UIT din antetul documentului.

 

Operare avize de însoțire marfă

 

Pentru a adăuga articole pe document vom apela butonul Adaugă din fereastra nou deschisă.

În fereastra nou deschisă vom stabili cantitatea pe care dorim să o înregistrăm pe aviz și prețul de vânzare. Aici putem observa cantitatea totală existentă în gestiunea aleasă, iar după stabilirea cantității dorite se va calcula automat cantitatea rămasă în stoc.

 

Operare avize de însoțire marfă

 

Dacă dorim să aplicăm promoții la nivel de articol putem opera butonul din meniul de sus al ferestrei, din secțiunea Operațiuni, Promoții - aplic promoție.

 

Există operațiuni care necesită validarea documentului înainte de a fi realizate, precum: generare factură client, generare fișier xml, tipărirea documentelor adiționale, prin intermediul butoanelor din meniul de sus: Comandă și Aviz.

 

Operare avize de însoțire marfă

 

Dacă dorim să ni se aplice automat promoțiile, avem opțiunea ca la validarea documentului să ne fie aduse promoțiile existente pentru produsele introduse pe aviz, prin bifarea opțiunii Verific promoții la validare din meniul lateral al ferestrei principale, secțiunea Opțiuni.


  •     Câmpuri disponibile
  • Prezentare interfață