Organigrama posturilor - Prezentare interfață
Organigrama posturilor
genereaza organigrama posturilor cu posibilitatea de alocare fonduri pe fiecare post de executie sau conducere creat, configureaza fisele de post, si defineste criteriile de permormanta aferente fiecarui post in vederea evaluarii periodice, creeaza statul de functii.
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Id, Id parinte, Denumire post, Cod C.O.R., Post de conducere, Post de executie, An inceput, Inactiv incepand cu anul, Nivel, Post disponibil, Post ocupat, Post vacant, Buget, Salariat, Formatia, Departament, Sectie, Telefon, Adresa, CV, Fotografie, Data angajarii1 (
vezi configurare coloane modul).
Operatii in fereastra principala a modulului: Zoom - Mareste sau micsoreaza vizualizarea elementelor ferestrei cu un procent.
Sterg - Sterg inregistrarea curenta
Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
Adaug - Adauga un articol nou
Deschid - Deschid inregistrarea curenta
Export - Se deschide procedura de export a datelor
Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
Fise de post - Modul de gestionare a catalogului Fiselor de post
Criterii de performanta - Modul de gestionare a catalogului Criteriilor de performanta
Inchid - Inchid fereastra curenta
Configurari
Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari)
Rapoarte
Stat de functiiStat de functii - grupat pe post subordonare