Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Pagina mea


Creată cu scopul organizării eficiente a activității utilizatorilor, „PAGINA MEA” reunește într-o singură locație instrumente utile care facilitează accesul la date, comunicarea între utilizatori, management-ul activităților.
Interfața interactivă și ușor de utilizat, vizualizarea integrală a instrumentelor asemenea unui panou de bord și modalitatea de căutare și accesare rapidă a documentelor de interes constituie avantaje nete pentru organizarea eficientă atât la nivel micro al utilizatorului, cât și la nivel macro al firmei.
Functionalitățile cuprinse în PAGINA MEA sunt: Mesagerie, Favorite, Calendar.
Accesul la „PAGINA MEA” il putem obține accesând meniul Sesiune (stânga sus) -> Pagina mea.
 
 

Instrumentul MESAGERIE

Permite utilizatorilor să comunice între ei pentru a transmite informații importante la timp, pentru a coordona activități și a primi feedback asupra modului de realizare a acestora, ceea ce oferă un sprijin real utilizatorilor în vederea desfășurării eficiente și optime a activității lor zilnice.
Mesajele importante pot fi transmise cu marcajul „Urgent”, acestea fiind evidențiate prin încadrarea într-un dreptunghi de culoare roșie pentru a atrage atenția destinatarului asupra conținutului acestor mesaje. Utilizatorul poate vizualiza conversațiile cu toți utilizatorii sau le poate filtra în funcție de utilizatorul emitent.
  • Transmiterea unui mesaj o facem executând click pe utilizatorul/grupul de utilizatori cu care dorim să corespondăm, scriind în căsuța corespunzătoare mesajul dorit (în partea de jos a ferestrei).
Pagina mea
 
 

Instrumentul FAVORITE

Pentru a opera într-un mod rapid și eficient, avem posibilitatea de a marca anumite module și rapoarte pe care le utilizăm frecvent ca favorite, astfel încât după deschiderea aplicației să le putem accesa imediat, printr-un singur click, din PAGINA MEA.
 
Marcarea ca favorit a unui anumit raport o facem accesând comanda Adaug la favorite , existentă pe pagina de configurare a oricărui raport, în bara de sus a meniului.
Pagina mea
 
Marcarea ca favorit a unui anumit modul o facem accesând comanda Favorite-Adaug la favorite , existentă în fiecare modul în bara de sus a meniului.
Pagina mea
 
O altă facilitate a comenzii Favorite o reprezintă posibilitatea de a adăuga un modul să se deschidă la aplicatiei Nexus ERP, accesând comanda Adaug la StartUp din bara de sus a oricărui modul NexusERP (Favorite - Adaug la StartUp).
 
 

Instrumentul CALENDAR

Un alt instrument util care ne ajută să ne organizăm eficient timpul prin programarea pe zile a activităților, avertizându-ne din timp asupra activităților care trebuie să fie efectuate.
Modul de reprezentare a activităților pe zile, săptămâni sau luni, vizualizarea și editarea rapidă a acestora, posibilitatea stabilirii unei recurențe, exactitatea în anunțarea activităților pentru care timpul de start a fost atins, consultarea statusului activităților proprii și alocate optimizează procesul muncii și elimină perioadele de inactivitate datorate unor deficiențe în organizare.
 

Instrumentul CĂUTARE

Foarte util deoarece permite căutarea în toată baza de date a documentelor sau articolelor ce conțin cuvintele introduse. Rezultatele căutării pot fi filtrate suplimentar, dupa anumite criterii:
  • grupe module (Intrări, Ieșiri, Financiar, Interne etc)
  • sabloane căutare (antet document, linii document, altele)
  • câmpuri
Un simplu click pe rezultat deschide fereastra de editare a documentului asociat.

  •     Pagina Sesiune
  • Creare programare pentru backup-ul bazelor de date NexusERP