Setare aplicație mobilă SFA
În următorul articol sunt prezentate setările necesare în cadrul aplicației de pe dispozitivul mobil. Aceste setări sunt ulterioare celor prezentate în articolul: Setări back office SFA
Dispozitivul mobil trebuie sa fie unul de tip Android cu versiunea software minim 8.0, iar pentru conectare este necesara o conexiune la internet sau aplicația poate fi accesată utilizând un browser indiferent de dispozitiv.
Descărcarea aplicației se realizează accesând link-ul următor: Download SFA
Pentru inițierea aplicației online avem de urmat 2 pași:
1. Instalarea aplicației
La instalarea aplicației se are în vedere faptul ca dispozitivul trebuie să permită instalarea aplicațiilor din alte surse decât magazinul oficial și trebuie sa aibă permisiunile necesare pentru a putea accesa internetul și alte resurse utilizate.
2. Adăugare conexiune către serverul NEXUS
Adăugarea conexiuni se poate realiza prin 2 metode:
A. Scanarea unui cod QR
B. Adăugarea manuală a datelor privind conexiunea
Alegerea modului în care se adaugă conexiunea ține de specificul fiecărei organizații de organizare a accesului la baza de date.
A. Scanarea unui cod QR
Pentru a scana QR codul vom merge în Nexus Back office, Aplicatii online, ne vom plasa pe utilizatorul creat anterior și în partea superioara vom identifica QR codul dedicat utilizatorului respectiv:
Accesăm aplicația instalată pe dispozitivul mobil Nexus SFA și vom realiza pașii conform imaginilor de mai jos:
Vom apăsa pe cele trei puncte în colțul din dreapta sus și vom accesa Conexiuni:
Accesăm Scanați codul QR și vom scana codul de mai sus:
În fereastra următoare va apărea conexiunea adăugata, aici vom putea vizualiza mai multe conexiuni în cazul în care avem acces la mai multe conexiuni:
În funcție de setările și modul de operare setat în back office vom vedea următoarea fereastră, în care sunt operațiunile ce pot fi realizate în SFA, aceste operațiuni sunt afișate în funcție de drepturile setate pe utilizator:
B. Adăugarea manuală a datelor privind conexiunea
În cazul în care nu putem să transmitem QR code-ul către agent sau dorim să accesăm aplicația mobila prin interfața WEB accesibilă prin următorul site SFA Web
Vom merge în setări conexiune, adăugați o conexiune și vom da click pe adaugă conexiune manuală, vom complete câmpurile astfel:
Nume conexiune – numele ce dorim sa ne apară când alegem conexiunea
Ip conexiune – vom scrie http:// și ip-ul utilizat în setările API din back office
Port – vom scrie portul utilizat în setările API din back office
API KEY – aici vom adăuga cheia API ce se regăsește în cadrul utilizatorului din aplicații mobile, in imaginea de la punctul A.
Apăsăm butonul Adaug si vom avea conexiunea adăugata în interfața.
Acestea sunt setările ce presupun conexiunea în cadrul aplicației mobile pentru a iniția procesul de conectare la baza de date NEXUS.