Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Setup import extrase cont API banci


Configurarea Serviciului Conector Bănci

 

Activarea serviciului Conector Bănci în Nexus ERP se realizează în trei pași:

1. Clientul efectuează o comandă fie de pe site, fie direct din aplicația Nexus, prin accesarea Servicii Cloud - Conector Bănci.

2. Plata comenzii se efectuează online din contul clientului.

3. Se finalizează activarea serviciului.

 

Configurarea băncilor

Serviciul funcționează doar pentru bănci proprii. Pentru a configura băncile, accesați Nomenclatoare și unelte -> Administrare -> Conturi Bănci și completați următoarele:

  • Denumire: numele bancii
  • Cod SWIFT (8 caractere) (exemple):
  • GARANTI BANK INTERNATIONAL - UGBIROBU
  • RAIFFEISEN BANK SA - Corporate - RZBRROXX
  • RAIFFEISEN BANK SA - RZBRROBU
  • BANCA COMERCIALA ROMANA SA - RNCBROBU
  • REVOLUT - REVOLT21
  • PROCREDIT BANK - MIROROBU
  • ING BANK - INGBROBU
  • ING Wholesale Banking - INGNL2A
  • ALPHA BANK ROMANIA SA - BUCUROBU
  • BANCA TRANSILVANIA SA - BTRLRO22
  • LIBRA BANK SA - BRELROBU
  • BANCA ROMANA PENTRU DEZVOLTARE - BRDEROBU
  • UNICREDIT TIRIAC BANK SA - BACXROBU
  • INTESA SANPAOLO - WBANRO22
  • Cont IBAN: RO51INGBXXXXXXXXXXXXXXXX
  • Format import extras de cont: API Nexus

 

Setup-ul serviciului Conector banci

 

Comandarea online a serviciului Conector Bănci

Comanda pentru serviciul Conector Bănci poate fi plasată direct de către utilizatorul Nexus din secțiunea Servicii Cloud, prin selectarea butonului Conector Bănci de pe societatea pentru care se dorește activarea serviciului.

 

Setup import extrase cont API banci

 

Apăsați pe butonul Comandă, iar sistemul vă va redirecționa către formularul de comandă. În funcție de codul de activare asociat societății, formularul se va completa automat cu informații esențiale, precum denumirea societății, cod fiscal, județ, localitate și adresa.

 

Setup-ul serviciului Conector banci

 

Pentru a finaliza comanda, este necesară validarea adresei de e-mail. După completarea adresei de e-mail, apăsați butonul Trimite e-mail pentru a primi un cod de verificare. Introduceți codul în câmpul corespunzător și apăsați Cod verificat e-mail pentru a activa formularul de editare.

 

Setup-ul serviciului Conector banci

 

Important: Verificați câmpurile Cod client Nexus ERP și Cod server Nexus ERP, deoarece acestea identifică serverul pentru care serviciul va fi activ. Aceste coduri se găsesc în licențele Nexus ERP (fereastra Activare/Dezactivare produse).

 

În formular, specificați:

  • Data de începere a serviciului de import extrase cont
  • Modalitatea de plată: Card sau Ordin de plată
  • Tipul de serviciu:
  • import interogare zilnică (subscriptie lunară) - Se pot face importuri de extrase de cont în fiecare zi, limitat la 4 importuri/zi (cf. directivei PSD2)
  • import interogare lunară (subscriptie anuală) - Se pot face importuri de extrase de cont o dată pe lună (se pot face mai multe interogări într-un interval de 24h)

 

 

Setup import extrase cont API banci

 

Pentru finalizarea comenzii, confirmați:

  • Acordul cu regulamentul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • Acordul cu Politica de Utilizare Acceptabilă Import Extrase banci.

 

Apăsați Trimite Comanda pentru a finaliza. Veți primi un e-mail de confirmare cu detalii despre activarea serviciului.

 

Setup import extrase cont API banci

 

Plata comenzii pentru serviciul Conector banci prin Contclient

Activarea serviciului Conector Bănci are loc după achitarea proformei generate pe platforma Contclient.

 

Pentru a accesa platforma, vizitați pionier.contclient.ro și autentificați-vă folosind:

  • Adresa de e-mail sau numele de utilizator specificat în formular.
  • Parola: codul de verificare primit pe e-mail.

 

Setup-ul serviciului Conector banci

 

După autentificare, accesați pagina Contracte servicii, unde va fi afișat contractul pentru serviciul comandat.

 

Setup import extrase cont API banci

 

Pentru a efectua plata, apăsați Plătește, unde veți fi redirecționat către pagina de Plăți online a site-ului. Aici vor fi afișate toate contractele de subscripții, facturi și profortme neplătite.

 

Setup import extrase cont API banci

 

In cazul subscripțiilor lunare, plata se face automat, și pentru aceasta trebuie autorizat un card . Prin aceasta operatiune de Autorizare se verifica și se salveaza cardul, pentru automatizarea plăților recurente ale subscriptiilor. Aceste informații se salvează in interfața procesatorului de plați: PlatiOnline.ro. Aceasta tranzacție va fi o plata cu suma de 0 lei!

 

Setup import extrase cont API banci

 

Dupa autorizarea cardului pentru fiecarea subscripție de plată va fi afisată Recurenta automată. Acestea se vor autoriza automat in data scadenta a subscripției.

 

Autorizarea serviciului Conector Bănci

Conexiunea va apărea cu starea „Neautorizat”.

 

Setup import extrase cont API banci

 

Pentru a autoriza, apăsați Autorizare și veți fi direcționat către pagina de autorizare a conexiunii cu aplicația băncii selectate.

 

 

Importul de extrase de cont

În modulul "Banca in lei - 5121.XX" pentru care a fost autorizat serviciul, accesați Asistent -> Import extrase de cont. După selectarea perioadei pentru care doriți importul de extrase, apăsați click pe "Import nou". Importul de extrase de cont prin API se face in același mod ca și importul de fișiere CSV si MT940.

 

Setup import extrase cont API banci


  •     Setup-ul serviciului Notificări WhatsApp
  • E-Factura - Configurare - Kaufland