
Setup-ul serviciului Backup Cloud Integrat
Activarea serviciului Backup Cloud din Nexus ERP se face in 3 pasi:
1. Clientul face o comanda de pe site sau direct din program din interfata Nexus Comunicator
2. Comanda se plateste online in interfata de contclient
3. Activarea serviciului
Comanda online serviciu Backup
Comanda de pentru serviciul de backup se poate face online accesand link-ul: comanda serviciu Backup, sau direct de catre un utilizator Nexus, din cadrul ferestrei Nexus Comunicator apeland butonul Cloud backup.
In functie de codul de activare la societatea respectiva, formularul va completa automat denumirea societatii, cod fiscal, numar de inregistrare la registrul comertului, judet, localitate, adresa, date necesare pentru facturarea comenzii de back-up.
Pentru finalizarea comenzii este necesara validarea adresei de mail.
Dupa completarea adresei de mail apasati butonul Trimite email. La adresa de email specificata se va trimite un cod de verificare.
Activarea fomularului pentru editare se va face prin verificarea codului trimis pe mail: codul primit prin mail trebuie introdus in rubrica Cod verificare email si apasat butonul Cod verificat email .
Dupa specificarea codului de client Nexus ERP si Cod server Nexus ERP alegem tipul de serviciu backup.
Exista 3 moduri de backup:
- Backup-uri cu frecvenţa zilnică pentru zilele lucrătoare - se vor realiza zilnic de luni până vineri.
- Backup-uri cu frecvenţa săptămânală - se vor realiza în weekend-uri.
- Backup-uri cu frecvenţa lunară - se vor realiza în primul weekend din lună.
In cadrul formularului trebuie specificat:
- tipul de serviciu
- data când se doreste inceperea serviciului de backup
- Interval orar preferat pentru programare backup
Pentru finalizarea comenzii trebuie confirmat :
- ca sunteti de acord cu regulamentul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
- ca ati citit si sunteti de acord cu POLITICA UTILIZARE ACCEPTABILA BACKUP.
Pentru finalizarea comenzii apasati butonul Trimite comanda.
Veti primi un mail de confirmare de primire comanda si detalii despre activarea serviciului online.
Plata comanda serviciu Backup prin Contclient
Activarea serviciului de backup se face dupa achitarea proformei generate in platforma Contclient.
Pentru accesare platformei de contclient accesam pionier.contclient.ro si pentru autentificare folosim:
- Adresa de E-mail sau nume de utilizator: adresa de mail specificata in formularul de comanda
- Parola: codul de verificare primit pe mail.
Dupa autentificare la site, accesam pagina Contracte servicii unde va aparea contractul cu serviciu comandat anterior.
Pentru contractul respectiv se vor genera automat documentele pentru descarcare:
- Contract pentru servicii online Backup cloud integrat
- Politica de Utilizare Accepatbila a Serviciului Backup cloud integrat
Pentru plata efectiva, apsam butonul de Plateste, unde vom fi redirectati catre procesatoul de plati online.
Activarea serviciului Backup
Daca procedura de plata online se finalizeaza cu succes, serviciul de backup va prelua solicitarile de salvare baze de date stabilitate la Activitati programate.
Pentru a adauga o activitate intram in Activitati programate - Salvari baze de date si din cadrul meniului butonului Adauga selectam Salvare pe Nexus Cloud.
La acest pas trebuie specificat:
- detinatorul de licenta (se selecteaza din lista)
- adresa de mail (utilizata la crearea comenzii de backup)
- parola autentificare la serviciul de backup (se genereaza de catre utilizator)
- parola pentru criparea fisierelor (se genereaza de catre utilizator)
- cod verificare (se completeaza cu codul de verificare primit pe mail la crearea comenzii)
Dupa completarea acestor informatii apasati Verifica si Salveaza, iar in fereastra urmatoare trebuie specificate societatile pentru care se doreste sa se face backup si sa marcati ca activ acesta activitate.
Verificare log Backup
Dupa activarea activitatii si in functie de tipul de serviciul ales pentru backup (zilnic, saptamanal, lunar) putem verifica in pagina log servicii daca procesul de backup a rulat cu succes.