Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
Nexus ERP

Nexus ERP progres

loading

Utilizare încasări pe agenți


Modulul de încasări pe agenți facilitează urmărirea la un nivel avansat a activității prestate de agenții de vânzare, stabilirea modalității de calcul a comisionului acordat acestora și o serie de rapoarte customizate care oferă o imagine clară a activității firmei, necesară în procesul decizional și setarea obiectivelor.

 

Această funcționalitate se regăsește în modulul de Business Inteligence - BI, Urmărire parteneri, accesând submodulul Încasări pe agenți.

Fereastra nou deschisă include 4 zone de filtrare, utilizate în configurarea celor două rapoarte rapide din antet, Comision agenți și Comision branduri:

 

Perioada de urmărire:

  • De la data/până la data - se va completa perioada pentru care vrem să obținem informațiile;
  • Prioritar agentul din - avem posibilitatea să alegem agenții în mod prioritar fie din Factură (modulul Facturi Clienți), fie din Încasare (modulul Financiar);
  • Calcul comision agenți la - metoda de calcul comision poate fi raportată la Valoarea fără TVA a încasării sau la Adaosul comercial aplicat;
  • Raportare la - factură și încasare, dacă dorim ca raportarea să fie făcută în funcție de documentul justificativ, factura, scadență și încasare, pentru a ține cont de termenele de încasare stabilite la nivelul partenerilor, doar încasare simplu - în acest caz avem opțiunea de a vizualiza detaliile facturii(număr, dată, client).

 

Utilizare incasari pe agenti

 

Filtre aplicate

  • Agent vânzări - dacă dorim ca datele să fie preluate doar pentru un singur agent, vom alege din listă agentul vizat;
  • Client - în mod similar, putem aduce datele de la toți clienții cu care agenții au încheiat tranzacții economice sau putem selecta un singur client din listă;
  • Clasificare client - avem opțiunea să clasificăm clienții după un anumit criteriu sau identificator iar în momentul în care selectăm clasificarea după acest identificator ne vor fi aduse date doar despre acei clienți;
  • Delegat - dacă dorim ca informațiile să fie filtrate după un anume delegat, putem să-l selectăm din listă;

 

Utilizare incasari pe agenti

 

Procente salarizare

Avem posibilitatea de a seta intervalele de timp în care agenții au încasat facturile de la clienți înainte de data scadentă stabilită la nivelul fiecărui partener. De asemenea, se pot seta și procentele de salarizare, iar în mod intuitiv cu cât încasarea s-a realizat într-un timp mai scurt, cu atât procentul de salarizare va fi mai ridicat.

 

Utilizare incasari pe agenti

 

Opțiuni afișare

În cadrul acestei secțiuni avem două bife ce influențează modul de afișare a rapoartelor rapide: dacă dorim sau nu să fie incluse și documentele aferente încasărilor și dacă dorim să fie făcut un total la nivel de client a sumelor încasate.

 

După ce completăm aceste zone, putem vizualiza un raport rapid, precum Comision agenți, apelând iconița aferentă din antet. Putem observa în poza de mai jos cum raportul a fost generat conform filtrelor utilizate în pașii anteriori.

 

Utilizare incasari pe agenti

 

Rapoarte customizate

Pe lângă cele două rapoarte rapide, în antet la secțiunea Rapoarte customizate, găsim o serie de rapoarte predefinite care pot fi personalizate în funcție de ce date dorim să opținem:

  • Vânzări agenți conform facturi clienți
  • Încasări agenți conform facturi clienți
  • Situație vânzări facturi
  • Situație discounturi facturi

 

Utilizare incasari pe agenti


  •     Prezentare interfață
  • Câmpuri disponibile