Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S

Întrebari și răspunsuri

cautare
intrebare

Care este procedura prin care se face returul unor produse ce au fost recepționate, având atașate repartiții de cheltuieli?

Postat de Nexus M.
in data de: 26 Nov 2021 14:53
Având în vedere prevederile legislative în vigoare, produsele ar trebui să revină în stoc la prețul la care au intrat. În cazul în care prețurile de achiziție au suferit modificări (având repartizate diferite cheltuieli - de transport, de exemplu), procedura de lucru ar însemna crerea NIR-ului la cursul inițial de recepție, forțând crearea stocului negativ. Ulterior, pentru a regla stocul și a repune cheltuiala repartizată pe contul din clasa 6, vom întocmi un Proces Verbal de diferențe inventar, folosind asistentul de corecție +/- stoc (cu opțiunea de a nu ține cont de preț). Contul de cheltuială din antetul PV inventar va fi cel pe care dorim să repunem suma aferentă cheltuielii repartizate inițial (624 - în cazul unui transport). Astfel, produsele se vor regla cantitativ și valoric, diferența valorică dintre ele reprezentând cheltuiala repusă.

Au fost utile aceste informații?