Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S

Întrebari și răspunsuri

cautare
intrebare

Care sunt pe scurt pașii care trebuie urmați pentru utilizarea e-Transport în Nexus ERP - cu dosarul contabil?

Postat de Nexus M.
in data de: 23 Jun 2022 12:20
Pașii care trebuie urmați sunt:
  • ne asigurăm că deținem un certificat digital calificat și că suntem inregistrati în SPV cu acesta;
  • în nomenclatorul de utilizatori opținem tokenul pentru e-Transport;
  • configuram un dosar contabil și utilizatorii care au acces la e-Transport;
  • operam documentele și bunurile cu risc fiscal ridicat în aplicație: Factura, Aviz, Nota de transfer între gestiuni, Nota de transfer între conturi; La validarea acestora se va genera pentru fiecare document o solicitare in SPV
  • transmitem solicitarile la ANAF din modulul "Solicitari SPV ANAF, moment in care se genereaza pentru fiecare solicitare câte un cod UIT. Acesta se va asocia documentului corespunzator, in mod automat.

    Au fost utile aceste informații?