Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
loading

Căutarea articolelor și încasarea rapidă


În cadrul programului Easy Retail căutarea unui articol se poate face după denumirea sau codul extern al acestuia (codul de bare). În cazul utilizării unui scanner operațiunea se simplifică după scanarea articolului, întrucât acesta se adaugă automat pe bonul curent cu cantitatea 1. Însă dacă scannerul nu identifică articolul, va trebui sa cautați articolele în baza de date: fie după codul de bare al articolului, fie după denumirea acestuia. Ambele tipuri de căutari pot fi realizate chiar dacă se introduc denumiri sau coduri parțiale (ex. 59067, dulc, biscu etc.).
 

Căutarea articolelor

În de imaginile de mai jos, am realizat o căutare după cuvântul "cafea". În acest caz se poate utiliza tastatura fizică a sistemului sau tasta specială din dreapta programului, aceasta va deschide tastatura virtuală a sistemului de operare.
După tastarea denumirii, apăsăm pe butonul Denumire (tasta rapidă F5) iar sistemul ne furnizează o lista cu articolele ce conțin în denumire "cafea".
 
Adăugare articole în bon și încasare
 
O altă metodă de identificare a unui articol este prin tastarea codului de bare și apăsarea butonului PLU (tasta rapida Enter).
 
Adăugare articole în bon și încasare
 
 

Adăugarea articolelor în bonul curent

Automat în cadrul bonului se vor adăuga articolele identificate prin intermediul scannerului sau prin acțiunea de selectare din lista de articole returnată de sistem în urma căutării articolelor.
 
Adăugare articole în bon și încasare
 
Produsele adăugate vor putea fi vizualizate în partea stângă a programului.
 
Adăugare articole în bon și încasare
 
 

Încasarea rapidă a bonului

Odată ce am finalizat de adăugat toate articolele pe bon, putem emite bonul fiscal și trimite informația către casa de marcat/imprimanta fiscală. Operațiunea poate fi realizată prin intermediul celor două butoane situate în partea de jos a programului:
 
  • încasare rapidă prin plată cu numerar (tasta rapidă +)
  • încasare rapidă prin plată cu cardul (tasta rapidă F6)
 
Adăugare articole în bon și încasare
 
 

Gestionarea erorilor de tipărire

Există situații când din varii motive bonul fiscal nu este tipărit: casa de marcat/imprimanta fiscală nu este deschisă, nu este conectată la PC, nu este în modul vânzare, nu este deschisă aplicația Nexus Print etc. În aceste situații Nexus Easy Retail afișează un mesaj de eroare, exact ca în imaginea de mai jos.
 
Adăugare articole în bon și încasare
 
Dacă primiți un astfel de mesaj în aplicația Easy Retail vă recomandăm să:
  • Verificați conexiunea cu casa de marcat/imprimanta fiscală (cablul de alimentare și cel ce realizează conexiunea dintre casa de marcat și PC/POS) – acestea trebuie să fie conectate pentru a funcționa corespunzător;
  • Verificați dacă casa de marcat/imprimanta fiscală este în modul vânzare/conexiune PC (în funcție de tipul de casă pe ecran ar trebuie să fie afișată o pictograma cu un PC sau să afișeze 0.00);
  • Verificați dacă aplicația Nexus Print este deschisă;
  • Verificați dacă aplicația Nexus Print este în modul printare;
 
După toate verificările enumerate mai sus reveniți în programul Nexus Easy Retail și reîncercați să retipăriți bonul fiscal prin selectarea butonului DA.
Dacă în continuare bonul nu este tipărit, vă rugăm să luați legătura cu distribuitorul Nexus.

  •     Logarea în sistem și prezentarea interfeței
  • Activarea unei licenţe