UTIL SPC SRL
Implementat de către SOFT SYSTEMS SRL
O implementare complexa specifica unei companii mari cu un numar mare de utilizatori. Integrarea API a tuturor aplicatiilor externe utilizate.
Nexus Easy Retail Restaurant oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din restaurant.
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Restaurant este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Mult mai simplu pentru reţele de restaurante şi/sau cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de restaurante şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între restaurante şi centru.
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: designul saloanelor, gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, imprimante de secţie USB, Ethernet si Bluetooth, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Utilizând planul de mese editat în Nexus conform amplasării din restaurant, în interfaţa de vânzare este prezentat planul saloanelor cu starea vanzărilor la mese în timp real.
Aplicaţia Nexus Restaurant este integrată cu aplicaţia Nexus Hotel, astfel ospătarii au posibilitatea de a trimite la plată produsele consumate către camera clientului.
Funcțiile de împărțire a notei de plată, transfer de pe o masa pe alta, sau de la un osptăr la altul, sunt disponibile în același ecran, numărul de apăsări fiind astfel semnificativ redus.
Preluarea comenzilor se face pe feluri de mâncare (antreu, fel principal, desert) sau alftel spus ordine de servire, iar această ordine fiind evidențiată pe bonul de comandă către bucătărie.
Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru ospătri, casieri, etc cum ar fi: încasări pe ospatari, încasări pe saloane, vânzări pe grupe de produse, etc.
Ospătarul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.
Printr-un singur click se poate adăuga un produs prin copierea unuia deja existent în nota de plată, se poate împărţi cantitatea pentru a modifica specificaţiile sau pentru a-l transfera în altă notă.
Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.
Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.
Nexus Restaurant este integrată nativ cu aplicaţia mobilă Nexus Ospătari care extinde capacitatea de vânzare a echipei restaurantului partajând împreună aceleaşi echipamente: fiscale, POS bancar, etc.
Nexus Restaurant oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru notele de plată, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.
Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.
Interfaţa de vânzări oferă posibilitatea preluării de comenzi de la clienţi şi transmiterea lor către depozitul central - procedură utilă în cazul în care produsele nu sunt pe stoc în magazin.
Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.
Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.
În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.
Implementat de către SOFT SYSTEMS SRL
O implementare complexa specifica unei companii mari cu un numar mare de utilizatori. Integrarea API a tuturor aplicatiilor externe utilizate.
Implementat de către SOFT SYSTEMS SRL
Solutia de personal salarizare rapunde perfect necesitatilor de calcul salarii si raportari specifice.