Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate

N E X U S
loading

Ce este Nexus Supermarket?


Nexus Easy Retail Supermarket are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.

Funcţionalităţi Premium

Funcţionalităţi Premium

Nexus Easy Retail Supermarket oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din supermarket.

Echipamente Retail

Echipamente Retail

Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Supermarket este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.

Control centralizat

Control centralizat

Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru supermarket-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.

Interfaţă configurabilă

Interfaţă configurabilă

Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.

Reţele de magazine

Reţele de magazine

Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.

Hardware

Hardware

Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.

Instrumente şi Funcţionalităţi Premium

icon

Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.

icon

Plăţi configurabile

Nexus Supermarket oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.

icon

Stocuri

Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.

icon

Retururi

Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.

icon

Preluare comenzi

Interfaţa de vânzări oferă posibilitatea preluării de comenzi de la clienţi şi transmiterea lor către depozitul central - procedură utilă în cazul în care produsele nu sunt pe stoc în magazin.

icon

Raportare configurabilă

Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.

icon

Fidelizare clienţi

Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.

icon

Securitate

Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.

icon

Log de operare

Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.

icon

Video-Log

Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).

icon

Registru de casă

Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.

icon

Puncte de fidelitate

Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.

icon

Vouchere PrePay

Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.

icon

Coş în aşteptare

În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.

icon

Confirmare recepţie

Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.

icon

Comenzi aprovizionare

Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.

icon

Mişcări stocuri

În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.

Ultimele implementări Nexus Supermarket

logo
MATRICOLE SI STANDARDE UNIFICATE SRL

Implementat de către NEXUS MEDIA s.r.l.


In strînsă legătura cu Nexus ERP și Nexyshop s-a implementat platforma B2B. Scopul principal al platformei este de a eficientiza plățile online și de a oferi posibilitatea de a plasa comenzi cu ușurință. Printr-un sistem intuitiv și funcționalități optimizate pentru nevoile utilizatorilor, platforma contribuie la îmbunătățirea experienței de cumpărare și la simplificarea procesului de aprovizionare pentru partenerii MSSU.

TelecomunicatiiDistributieComert online ContClient.ro Hunedoara
logo
MAX SRL

Implementat de către CREDITPLUS SRL


Am dezvoltat o funcție customizată care optimizează raportul de aprovizionare, oferind informații detaliate despre ultima achiziție, stocul curent, media zilnică a vânzărilor și sezonalitatea produselor. Raportul ajustează automat perioada de analiză a vânzărilor în funcție de sezonalitate și propune cantități optime de aprovizionare, ținând cont de zilele de livrare ale fiecărui furnizor.

Export, ImportDistributieMateriale de constructiiComert onlineElectronice, electrocasniceMateriale de constructiiProduse non alimentareBricolajMateriale constructii ERP Constanta

  •     Cum putem obţine ajutor?
  • Configurarea fisierului setari.ini