UTIL SPC SRL
Implementat de către SOFT SYSTEMS SRL
O implementare complexa specifica unei companii mari cu un numar mare de utilizatori. Integrarea API a tuturor aplicatiilor externe utilizate.
Nexus Easy Retail Catering oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională, la o organizare mai bună şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor.
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Catering este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Mult mai simplu pentru reţele de catering sau pentru locaţii cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de catering şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între bucătării şi centru.
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Utilizând aplicaţia Nexus SoftPhone nu numai că vă recunoaşte automat apelantul ci şi deschide o comandă nouă de catering în care selectează clientul asociat numărului apelant.
În orice moment se poate consulta statusul comenzilor preluate, având posibilitatea de a le redeschide pentru a suplimenta sau elimina anumite produse sau pentru a muta comanda pe altă cursă.
Aplicaţia oferă variante multiple de închidere a unei comenzi: predare imediată către client, ridicare personală de la locaţie la o anumită ora, sau livrare la domiciliu cu maşinile proprii.
Emitere simplă a rapoartelor asociate livrarii: bonuri fiscale, note de plată, centralizator livrare, etichete pentru fiecare produs în parte şi borderou livrare pentru şofer.
Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru operatori, casieri, etc cum ar fi: încasări pe soferi, încasări pe departamente, vânzări pe grupe de produse, etc.
Operatorul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.
Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.
Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.
Nexus Catering oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.
Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.
Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.
Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.
Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.
În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.
Implementat de către SOFT SYSTEMS SRL
O implementare complexa specifica unei companii mari cu un numar mare de utilizatori. Integrarea API a tuturor aplicatiilor externe utilizate.
Implementat de către SOFT SYSTEMS SRL
Solutia de personal salarizare rapunde perfect necesitatilor de calcul salarii si raportari specifice.